بازاریابی کارتخوان نیاز به ترفندها و دانسته‌ هایی دارد تا میزان موفقیت در ، افزایش پیدا کند. شاید برخی نکات، ساده و پیش ‌پا افتاده به نظر برسند؛اما دلیل موفقیت بسیاری از بازاریابان دستگاه کارتخوان سیار بوده‌اند. اگر می‌ خواهید بهره ‌وری خود را در پوز سیار افزایش دهید، حتما باید در نحوه بازاریابی خود بازنگری کنید.

در این مطلب به 5 راز مهم در مورد بازاریابی دستگاه کارتخوان سیار می ‌پردازیم. می‌توانید با مطالعه و اجرای این نکات، تغییر در نوع بازاریابی و بهره‌ وری بهتر آن را مشاهده کنید. البته در کنار توجه به این نکات، باید از اشتباهات رایج بازاریابان دستگاه کارتخوان دوری کنید تا به نتایج مطلوب نزدیک‌ تر شوید.

راز اول: به جای توضیح ویژگی ‌های محصول، از کاربردهای آن بگویید.

وجه تمایز بسیاری از بازاریابان موفق کارت خوان سیار با بازاریاب ‌هایی که توانایی قابل قبول این کالا را ندارند، نوع و نحوه ارائه دستگاه است. اگر در هنگام بازاریابی، تنها از ویژگی ‌های محصول صحبت کنید، تنها کسانی را قانع می ‌کنید که پیش‌ از این به لزوم استفاده از دستگاه کارت خوان سیار پی برده بودند. این در حالی است که هدف شما در نحوه بازاریابی کارتخوان سیار باید معطوف به مدیران گاه‌ ها و صاحبان کسب و کاری باشد که از اهمیت این نوع کارت خوان بی‌ اطلاع هستند.

تصویرسازی برای اینکه چرا باید از کارت خوان سیار استفاده شود، مهم‌ ترین گام برای قانع کردن افراد مختلف است. بهتر است شرایطی را برای تصمیم گیران کسب و کار مجسم کنید که امکان استفاده از کارتخوان ثابت وجود ندارد. این دقیقا همان زمانی است که لزوم استفاده از پوز بی ‌سیم مشخص شده و احتمال قانع شدن طرف مقابل هم افزایش پیدا می‌کند.

بهتر است به جای تلف کردن وقت برای توضیحات فنی محصول، بیشتر زمانی که برای بازاریابی دستگاه کارت خوان سیار در اختیار دارید را به کاربردهای محصول بپردازید. این کار به افزایش شما کمک ویژه‌ ای می‌کند.

راز دوم: کسب و کارها را اولویت ‌بندی کنید.

زمان شما برای کار کردن محدود است. در نتیجه باید به سراغ کسب و کارهایی بروید که احتمال بیشتری داشته باشید. طبیعی است کسب و کاری که ماهانه تعداد تراکنش پایینی دارد، تمایل زیادی به تهیه هم‌ زمان کارت خوان سیار و ثابت نخواهد داشت. از بین این دو نوع کارتخوان نیز اصولا نوع ثابت انتخاب می‌ شود. در نتیجه بهتر است چنین کسب و کارهایی را در انتهای لیست خود قرار دهید.

پس از اولویت ‌بندی کسب و کارها، باید به میزان بزرگ یا کوچک بودن هر گاه نیز توجه کنید. به نظر می‌ رسد گاه ‌های بزرگ نیاز بیشتری به دستگاه کارت خوان سیار داشته باشند. در نتیجه گاه‌ ها یا شرکت ‌های بزرگ را در ابتدای لیست قرار دهید. این دسته ‌بندی، شانس را بیشتر می‌کند.

راز سوم: بازاریابی اینترنتی را فراموش نکنید.

یکی از جدید ترین روش‌ها برای بازاریابی دستگاه کارت خوان سیار، استفاده از فضای مجازی است. قرار نیست در ابتدای کار، یک سایت بزنید و کارتخوان سایت را بر مبنای اصول دیجیتال مارکتینگ انجام دهید. می ‌توانید با شبکه‌های اجتماعی شروع کنید و پله‌ پله مشتریان خود را از این طریق افزایش دهید.

یکی از ویژگی ‌های مهم فعالیت در فضای مجازی برای بازاریابی دستگاه کارتخوان سیار، گسترده ‌تر شدن دامنه بازاریابی است. در بازاریابی حضوری مجبور خواهید بود در شهر یا منطقه خود فعالیت کنید؛ این در حالی است که از طریق اینترنت می ‌توانید به تمامی نقاط ایران، کارت خوان بید. البته طبیعی است که بازاریابی آنلاین کارتخوان، کار دشواری است و رقبای زیادی در این فضا وجود دارند؛ اما اگر هوشمندانه عمل کنید، خیلی زود دیده می‌ شوید.

راز چهارم: استراتژی بازاریابی به ‌صورت عملی داشته باشید.

به‌جرئت می ‌توان گفت که از بزرگ ‌ترین خطاهای متداول یک بازارایاب کارتخوان سیار، عدم توجه به تدوین استراتژی است. اگر بدون هیچ برنامه مشخصی برای بازاریابی اقدام کنید، شاید نتایج خوبی را به‌ صورت پراکنده کسب کنید؛ اما هیچ‌ گاه نمی‌توانید به میزان بالا برسید. البته استراتژی فقط برنامه‌ ریزی نیست. باید تمامی جوانب را در نظر بگیرید.

از اولویت ‌بندی کسب و کارها بر اساس پارامترهای مختلف گرفته تا مشخص کردن دوره‌ های یادآوری به کسب و کارها می‌تواند در استراتژی شما جای بگیرد. علاوه بر این ممکن است لحن صحبت، زمان مراجعه و نوع توضیحات برای هر کسب و کار متفاوت باشد که باید به‌ صورت دقیق در استراتژی شما جای بگیرد.

پس از مشخص شدن استراتژی بازاریابی دستگاه کارت خوان سیار باید به فکر نوع اجرایی شدن آن باشید. سعی کنید استراتژی را به‌ گونه‌ ای تهیه کنید که دسترسی به آن ساده باشد. خلاصه‌ نویسی و قرار دادن آن درون تلفن هوشمندتان می ‌تواند گزینه‌ های خوبی باشد. استراتژی معجزه می‌ کند؛ آن را جدی بگیرید.

راز پنجم: آپدیت باشید.

فرقی نمی‌ کند چطور، اما سعی کنید همیشه به‌ روز باشید. داشتن اطلاعات دقیق در مورد ویژگی ‌ها و کاربردهای دستگاه کارت خوان می ‌تواند به قدرت مذاکره کمک کند. اینکه چه ویژگی‌ هایی جدید است و چه مزایایی برای مشتری دارد، قانع کردن او را ساده‌ تر می‌کند. علاوه بر این، باید با بررسی تجارب گذشته خود، برخی موارد را بیشتر بولد کنید و همیشه مثل قبل روند بازاریابی کارتخوان سیار را پیش نبرید.

حتما در برنامه خود، مطالعه و تماشای ویدئوهای مرتبط با بازاریابی را قرار دهید. حتی برای چند دقیقه هم که شده در روز، مطالعه کتاب‌ ها و مقالات بازاریابی را فراموش نکنید. اگر در زمینه بازاریابی آنلاین ضعف دارید، با مطالعه مقالات مختلف می‌ توانید ترفندهای مناسبی را یاد بگیرید. از هر فرصتی برای بالا بردن توانمندی‌ های خود استفاده کنید و مطمئن باشید در کوتاه‌مدت و بلندمدت نتایج آن را خواهید دید.

یکی از اقداماتی که باید انجام دهید، صحبت با افراد حرفه ‌ای در بازاریابی دستگاه کارت خوان سیار است. تجارب این افراد می‌تواند کمک بزرگی برای تدوین استراتژی مناسب باشد. البته بسیاری از این افراد اطلاعات خود را در اختیار هر کسی قرار نمی‌ دهند. با این‌ حال می‌ توانید برخی از این اطلاعات را از شرکت آیریک تجارت دریافت کنید.

بیشتر بخوانید: 4 نکته طلایی برای بازاریابی و دستگاه کارتخوان

سخن پایانی

رازهایی را در مورد بازاریابی دستگاه کارت خوان سیار با شما در میان گذاشتیم. الان نوبت شماست که با اجرایی کردن این راهکارها اثر آن را در روش های بازاریابی کارتخوان سیار مشاهده کنید. اگر با اجرای برخی از این رازها توانستید تغییر و تحولی در روش بازاریابی خود ایجاد کنید، حتما آن را از طریق نظرات، با ما و دیگر خوانندگان این مقاله در میان بگذارید. تجربیات شما می‌ تواند رازهای جدیدی را بر ملا کند که به رشد تمامی ما در کنار هم کمک می‌ کند.

source: پنج راز مهم در بازاریابی دستگاه کارت خوان سیار


کارت خوان سیار بازاریابی ,سیار ,دستگاه ,خوان ,کارت ,کارتخوان ,کارت خوان ,دستگاه کارت ,خوان سیار ,بازاریابی دستگاه ,دستگاه کارتخوان ,برای بازاریابی دستگاه ,مور منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

رشته کارگردانی بهترین مطالح ساختمان سازی نرم افزار باشگاه مشتریان شرکت آب پاکسازان جایی برای خودم. 09039005830 کیت صنعتی فلزیاب ثمین سمپاشی سوسک موریانه در استان اصفهان هر چی که بخوای